Masokisti lukee Fifty Shadesia, osa 6/?

maaliskuuta 16, 2017
Pitkästä aikaa. Mennään suoraan asiaan.


"Kaikki vaatteeni ovat likaisia."

Mistä niihin yhtäkkiä tarttui näkyvää likaa? Anastasia ja Christian harrastivat seksiä ilman vaatteita, ja tuskin Christianin lattiat mitenkään erityisen paskaisia ovat? Ana, rypyssä ei tarkoita samaa kuin likainen.

"Nappaan takkini naulasta, syöksyn kylpyhuoneeseen ja tuijotan peilikuvaani: liian kirkkaat silmät, tulipunaiset kasvot - ja mitkä hiukset!"

Yksi: miksi Christianilla on naulakko makuuhuoneessa? Kaksi: Miten voi olla liian kirkkaat silmät? Vai meinasitko tätä:



(Christian pyytää Anaa tekemään taustatutkimusta sopimukseen liittyen)
" "Tulet huomaamaan, että internetistä löytää vaikka mitä aiheeseen liittyvää", hän mutisee.
Internet! Minulla ei ole omaa tietokonetta; käytän toisinaan Katen kannettavaa, enkä mitenkään pystyisi tekemään tämäntyyppistä "tutkimusta" Clayton'sin koneella."

Anteeksi, mutta tämä tarina sijoittuu 2010-luvulle, eikö vaan? Ana ei ole mistään rutiköyhistä tai tekniikkavihamielisistä oloista kotoisin, joten siinä ei ole mitään järkeä, etteikö hänellä olisi omaa tietokonetta. En edes aloita tuosta Christianin jatkuvasta muminasta.

"Kate repisi pallini irti, jos tietäisi mitä haluaisin tehdä sinun kanssasi."

Ei tosin siksi, että aiotte harrastaa bdsm-seksiä, vaan siksi, että olet kusipää ja teette asiat väärin, Christian.

"Ihmiset tuijottavat meitä, kun ajamme Seattlen kaduilla. Kuvittelen ensin, että he tuijottavat Christiania...  ja sitten alan vainoharhaisesti miettiä, katsovatko he sittenkin minua, koska he näkevät mitä olen puuhaillut viimeisten kahdentoista tunnin aikana."

Voi Ana... ei se niin paljoa näy ulospäin. Ja kaikki ei pyöri sinun uusien seksikokemuksiesi ympärillä.

"Christian vilkaisee minua. Ray-Banit peittävät hänen silmänsä niin etten näe, mitä hän ajattelee."

Tässä luvussa on lisäksi mainittu ainakin Calvin Kleinin bokserit ja taas kerran ne Converset. Epäilyni maksetusta mainoksesta vahvistuvat entisestään.

" "Se oli yksinkertaista seksiä, Anastasia. Siinä ei käytetty leluja tai muita vempeleitä." Hän kohauttaa olkapäitään. "Tiedäthän... tai siis ehkä et tiedä, mutta sitä vaniljaseksi tarkoittaa."
"Niinkö." Minä kun olin luullut, että se oli vähintään kirsikkakoristeista suklaabrownieseksiä. "

Ana. Pliis. (Olisin heittänyt anaaliseksivitsin, mutta en taida.)

" "Eräs äitini ystävä vietteli minut, kun olin viidentoista."
"Oho." Taivaan tähden, kuinka nuori Christian on ollut! "

Olipa laimea reaktio, kun otetaan huomioon, kuinka jenkeissä tunnutaan olevan heti vauhkona, kun joku täysi-ikäinen on sekaantunut 17-vuotiaaseen. Tai okei, ei silloin, kun kyse on pojista, koska mäntit kaksoisstandardit.

"Hänen persoonansa on niin pakahduttava ja hän on niin täydellinen alfauros, ja nyt hän on kaiken lisäksi heittänyt lisää vettä myllyyn."

Muistin juuri, kuinka paljon vihaan sanaa alfauros.

" "Etkö sinä tapaile ketään heistä enää?"
"En, Anastasia. Minä olen yksiavioinen, kun ryhdyn suhteisiin."
Ahaa... tämä on minulle uutta. "

Analle on uutta, mitä ex-kumppani tarkoittaa?

" "Ja ai niin, tosiaan, minulla on jalassani sinun alushoususi." Väläytän hänelle pienen hymyn ja vedän esiin jalassani olevien boksereiden vyötärönauhan. Christianin suu loksahtaa auki, ja hän on selvästi kauhistunut."

Ensimmäinen kerta, kun Ana onnistuu olemaan ei-tahattomasti hauska.

" "Koskeeko sinuunkin?" minä ihmettelen.
"Koskee... tyypillisiä  liikakäytön seurauksia."
Minä hihitän.
"Kerro minulle liikakäyttäjä-Elliotista", minä pyydän, kun vihdoin lakkaan hihittämästä."

Hyi.

"Olen liian naiivi ymmärtääkseni täydellisesti kaiken, mutta tutkimustyöni valottanee asiaa edes hiukan. Mutta haluanko minä oikeasti tietää kaiken? Haluanko sukeltaa maailmaan, josta en tiedä mitään?"

Sitä varten sinä juuri aiot sitä taustatyötä tehdä, Ana.



Seuraava luku näyttää käsittelevän sopimusta, joten tämä  jää tähän.



Ei kommentteja:

Jos on sanomista, sano asiallisesti.

Sisällön tarjoaa Blogger.